,


tirsdag 26. februar 2013

Demons at Deadnight

Tittel: Demons at Deadnight

Forfatter: A & E Kirk

Utgivelsesår: 2011

Antall sider: 404

Seksuelt innhold: Klining

Passende alder: 17 +

Aurora har sett demoner hele sitt liv, men nå har de plutselig begynt å angripe henne. Inn i livet hennes kommer Hex-guttene, og alle de påstår at de bare vil beskytte henne. Men hvordan kan hun stole på de når de ikke forteller henne alt?

Tanker: Wow, denne boka hadde meg låst fast fra begynnelse til slutt. Aurora er en herlig, klossete hovedperson som hele tiden roter seg bort i trøbbel.

Temaet har jeg vært borti før, men det var likevel en ny leseropplevelse. Romansen er utrolig sexy skrevet, jeg er sånn en sucker for bad-boys som er flinke kyssere.

Konklusjon: Gleder meg til neste bok, for den MÅ jeg lese. Jeg ser mange veier denne serien kan gå, så det blir utrolig spennende å se hva forfatteren finner på.

Karakter: 5,5 (av 6)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar