,


lørdag 9. februar 2013

Darkness Before Dawn

Tittel: Darkness Before Dawn

Forfatter: J.A London

Utgivelsesår: 2012

Antall sider: 342

Seksuelt innhold: Kyssing

Passende alder: 15 +

Dawn måtte ta over jobben som delegat etter at foreldrene hennes ble myrdet. Nå er det hennes jobb å forhandle med vampyren Valentine, for å opprettholde et sammarbeid mellom mennesker og vampyrer.

Tanker: Søt bok, men ikke helt det store i mine øyne. Absolutt grei lesning, men det er ikke en must-read-bok.

Romansen i boka er forbudt og lidenskaplig, akkurat som det skal være. Jeg ble litt irritert på hovedpersonen av og til, noe som sikkert var grunnen til at den ikke falt helt i smak hos meg. Godt mulig at jeg er litt for gammel for målgruppen.

Konklusjon: Det er ikke bortkastet tid å lese denne, men jeg vil heller ikke anbefale den sterkt. 


Karakter: 4 (av 6)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar