,


lørdag 9. februar 2013

Embrace av Jessica Shirvington

Tittel: Embrace

Forfatter: Jessica Shirvington

Utgivelsesår: 2010

Antall sider: 369

Seksuelt innhold: Sex

Passende alder: 17 +

Violet har merkelige drømmer, og blodårene på armen hennes forandrer på seg og begynner å ligne en tatovering. Det er åpenbart at noe ikke stemmer helt, og at Lincoln vet hva. 

Tanker: Veldig fin bok om engler. Stort pluss for at jeg ikke fant likheter mellom andre bøker med samme tema.

Jeg er litt lei av trekant-dramaer, men det var utrolig nok ganske fint skrevet. Likbar hovedperson, men jeg skal ikke si at jeg alltid var enig i valgene hennes. Men så er jeg ikke akkurat i samme situasjon som henne heller da, hehe. (I wish).

Konklusjon: Spennende og søt bok, oppfølgeren ble bestilt med en gang jeg lukket boka.

Karakter: 5 (av 6)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar