,


tirsdag 26. februar 2013

Legacy of Tril

Tittel: Legacy of Tril

Forfatter: Heather Brewer

Utgivelsår: 2012

Antall sider: 394

Seksuelt innhold: Klining

Passende alder: 16 +

Kaya blir tvunget til å begynne på Shadow Academy, siden hun er en healer og de er en utdøende rase. Alle healere blir bundet til en barron, og sammen skal de sloss mot det onde. 

Tanker: Man blir fort dradd inn i denne fantasi-verdenen. Forfatteren har lagd en avansert verden, men har likevel greid å forklart den lett. Jeg liker veldig godt at det var noe nytt, og ikke en oppbrukt sjangre.

Jenter som sloss er noe jeg aldri får nok av, og Kaya er alt jeg ville ha i en hovedperson. Mennene i hennes liv er også fascinerende.

Konklusjon: Jeg vil lese mer om denne verdenen med en gang, men desverre må jeg vente litt. Bok nummer to kommer nemlig ikke ut før senere i år. Anbefaler alle som liker litt fanasty å lese denne! 

Karakter: 5,5 (av 6)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar