,


søndag 29. januar 2012

Et lite tips..


..til alle bokelskere der ute. På http://www.goodreads.com/ kan du enkelt lage system i bøkene du har lest, eller har lyst til å lese. Jeg bruker det hele tiden, og har hittil rukket å lese 17 bøker i år. Morsomt å se at tallet stiger!

Det beste med hele siden er at etter hvert som du har lest bøker, gir du boka en karakter etter hvor godt du likte den. Slik får du tips om bøker som er tilpasset din smak. Er ikke det genialt? Du kommer aldri til å gå tom for bøker du har lyst til å lese. :)




På denne måten er det også lett for andre å se hvilke bøker du har lest, så slipper du å få en bok du allerede har i bursdagsgave. :)

(Hvis du allerede bruker goodreads, må du gjerne legge meg til som venn. Selv om jeg ikke vet hvordan man gjør det. :b

2 kommentarer:

  1. der var den siden jeg har lett etter! jeg bruker for så vidt www.bokelskere.no, er godt fornøyd med det :)

    SvarSlett