,


søndag 29. januar 2012

Hush, hush av Becca Fitzpatric



Tittel: Hush, hush

Forfatter: Becca Fitzpatric

Utgivelsesår: 2009

Utgave: Hard-cover

Antall sider: 391

Cover: Synes det er litt nydelig.


Passende alder: 14-22


Nora er ei ganske vanlig jente, som har ganske liten interesse for guttene på skolen sin. Men så legger hun merke til Patch. Han har åpenbart lyst til å bli bedre kjent med henne, men hun holder tilbake. Noe ved han skremmer henne intenst, men hun er veldig tiltrukket av han også.

Tanker: Jeg likte det at Nora faktisk var redd for helten i historien. Det er ikke så vanlig i denne typen fortellinger, som regel stoler de jo blindt på hverandre med en gang. For det er jo liksom sånn kjærlighet er. Likte også karakterene, de føltes ekte.

Jeg leste ut boken på en dag, det var hele tiden noe som drev meg framover. Ikke en avansert bok, ganske rett frem og enkel å lese. Slutten var faktisk ikke helt som jeg så for meg, noe som absolutt er ett pluss.

Konklusjon: Likte den bra nok. Har ingen sterke følelser, verken for eller imot. Derfor tviler jeg på at jeg blir å lese oppfølgeren, det er iallefall ikke noe jeg stresser med.

Karakter: 4 (av 6)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar