,


fredag 3. februar 2012

Evernight av Claudia Gray



Tittel: Evernight

Forfatter: Claudia Gray

Utgivelsesår: 2008

Utgave: Paperback

Antall sider: 327

Cover: Meh


Passende alder: 15





Bianca begynner på en ny privatskole, men føler ikke at hun passer inn. Det gjør ikke Lucas heller, noe som passer Bianca utmerket.

Tanker: Denne boka skuffa meg noe innmari. Jeg leste den ikke ferdig, jeg la den fra meg når jeg kom halvveis. Om du prøver deg på den, vil du skjønne når. Den virket helt grei frem til da, men for min del ble alt ødelagt. (Vil du ha spoilere, kan vi ta det i kommentar-feltet, bare spør.:)

Forfatteren kom med en helt ny vri, noe som gjorde at jeg følte jeg hadde blitt løyet til. Misfornøyd.

Konklusjon: Jeg vet at noen har likt boka, men det var ikke noe for meg. Sier seg vel selv når jeg ikke fullfører. -_-


Karakter: 1 (av 6)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar